Loading...
 
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Νοεμβρίου 2016 - Α' κύκλος
Tuesday 07 Feb 2017
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2016, για τα φαρμακεία - μέλη του δικτύου εντός Αττικής, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εμπλουτίσουν  τις γνώσεις τους  στο γνωστικό πεδίο διαχείρισης και πιστότητας του πελατολογίου τους.

Ο Α' κύκλος εκπαιδεύσεων, με θέμα "Κατανοώ τον πελάτη – Χτίζω σχέση", στόχο είχε να αναδείξει την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης στο φαρμακείο, που έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία και διατήρηση μιας μοναδικής και αποδοτικής σχέσης με τον πελάτη - ασθενή. 

Με βάσει τα τελικά αποτελέσματα αξιολόγησης του Α' κύκλου, το 43,75% των συμμετεχόντων  βαθμολόγησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με άριστα, το 56,25% το βαθμολόγησαν ως πολύ καλό, ενώ κανένας δε δήλωσε ότι ήταν μέτριο ή μη ικανοποιητικό.

Για τα φαρμακεία- μέλη του δικτύου εκτός Αττικής, το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2017.

Στα γραφήματα που ακολουθούν παρουσιάζονται αναλυτικά οι ερωτήσεις και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.