Loading...
 
Καμπάνια “Ενεργοποιήσου – Ενημερώσου – Πρόλαβε”
Friday 16 Mar 2018
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διημερίδα ενημέρωσης και εξετάσεων που πραγματοποίησε το δίκτυο Συνεταιρισμένων Φαρμακείων Green Pharmacy του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, σε συνεργασία με το σύλλογο σκελετικής υγείας “ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ” την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου στο ΑΜΑΛΙΑ HOTEL, στο Σύνταγμα.

Η εκδήλωση με κεντρικό μήνυμα “Ενεργοποιήσου – Ενημερώσου – Πρόλαβε” αποτέλεσε την κορύφωση της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών για τη σκελετική τους υγεία, με έμφαση στη “σιωπηλή νόσο” της οστεοπόρωσης.

Με στόχο την υπεύθυνη ενημέρωση του ελληνικού κοινού, οι φαρμακοποιοί του δικτύου Green Pharmacy στην περιοχή της Αττικής, προσκάλεσαν από τις 12 Φεβρουαρίου και επί δύο εβδομάδες τους πολίτες στα φαρμακεία της γειτονιάς τους, προκειμένου να συζητήσουν μαζί τους και να τους πληροφορήσουν για τους παράγοντες κινδύνου εμφάνισης οστεοπόρωσης αλλά και για τους τρόπους προφύλαξης της σκελετικής τους υγείας.

Τα αποτελέσματα της συμμετοχής στην καμπάνια ήταν εντυπωσιακά, μιας και η ανταπόκριση ήταν παραπάνω από ικανοποιητική. Για δύο μέρες, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι αίθουσες των ομιλιών και των εξετάσεων ήταν κατάμεστες. Με την πολύτιμη συμβολή και εμπειρία του συλλόγου σκελετικής υγείας “Πεταλούδα”, οι συμμετέχοντες είχαν τη ευκαιρία να παρακολουθήσουν σειρά ομιλιών από ειδικούς ιατρούς, διατροφολόγους, φυσικοθεραπευτές και ψυχολόγους αναφορικά με την πρόληψη και διαχείριση προβλημάτων του μυοσκελετικού συστήματος.

Από την πλευρά της, η κ. Μέμη Τσεκούρα, πρόεδρος του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας "Πεταλούδα" σε δήλωσή της στο DailyPharmaNews έκανε λόγο για "αξιόλογη προσπάθεια μαζί με τον ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ και τα Green Pharmacy που στόχο είχε να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που επισκέπτεται τον φαρμακοποιό του, που είναι και το πιο οικείο του πρόσωπο στο χώρο της υγείας. Το ζήτημα της σκελετικής υγείας απασχολεί πάρα πολύ κόσμο. Η εκδήλωση βρήκε πάρα πολύ μεγάλη ανταπόκριση, είχε πολύ μεγάλη επιτυχία και πιστεύουμε πως και στο μέλλον θα επαναληφθεί για να ευαισθητοποιήσουμε ακόμη περισσότερο κόσμο". Μάλιστα παρατήρησε ότι ακριβώς λόγω αυτής της συνεργασίας με τους φαρμακοποιούς "ήρθε πολύς νέος κόσμος και αυτό είναι το πιο σημαντικό επίτευγμα της εκδήλωσης".

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν συνολικά 614 εξετάσεις από τις 6 παρακάτω κατηγορίες, και συγκεκριμένα οστεοπόρωση (μέτρηση οστικής πυκνότητας), triplex φλεβών κάτω άκρων, ορθοπεδική εκτίμηση οστεοαρθρίτιδας, αξιολόγηση ημερήσιας πρόσληψης ασβεστίου & λιπομετρήσεις, τεστ σωματοποίησης άγχους και ποιότητας ζωής και αξιολόγηση ικανότητας κίνησης και ισορροπίας.

Στόχος της ενημερωτικής εκστρατείας, η οποία ήταν για πρώτη φορά αποτέλεσμα συνεργασίας του δικτύου Green Pharmacy με έναν φορέα ασθενών, ήταν υιοθέτηση από τον ελληνικό πληθυσμό ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής και η ευαισθητοποίησή τους για την έγκαιρη διάγνωση της οστεοπόρωσης.